E-PUAP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do urzędu.
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy Raczki dostępnej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
- oraz, w razie potrzeby podpisania przesłanego pisma, posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego.
Załatwienie spraw następuje poprzez formularz ogólny złożenia pisma do Urzędu Gminy Raczki
Pozostałe instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale Pomoc serwisu ePUAP.
Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem:
WAŻNE! Przed wysłaniem wniosku przez platformę ePUAP prosimy zapoznać się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy Raczki.
Urząd Gminy Raczki korzysta z Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na ePUAP:
/spmvt7505m/skrytka – adres dedykowany dla dowolnej korespondencji kierowanej do Urzędu Gminy Raczki. Dokument musi być opatrzony podpisem elektronicznym spełniającym wymagania określone w ustawie o informatyzacji (kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis potwierdzony Profilem Zaufanym ePUAP).